Home Owner Tutobies EXCHANGE TIPS/INFO

Sunday 31 March 2013

Last Entry



Assalamualaikum semua .Cuti sekolah dah habis kan ?Esok dah nak sekolah dah.Terpaksa aku biarkan blog ni terbiar je.Dear blogg,jaga diri baik2 tau jumpa lagi next saturday.Hmm,Rasa macam tak nak sekolah jee ,nak blogging jer teruss.*Besar nannti nak jadi ape?*To my followers,I love you alls so much :)


Esok,31 Mac 2013 :'( Will miss nak online lagii .Huaaaa :P Tak apalah ,demi masa depan aku,kena buat jugak kan?Berblog ni untuk masa lapan shj.Jangan ketagih blog,sudah.Aku tak tanggung :3Tapi  rindu jugak dekaat kawan-kawan di sekolah.Okay yang paling best,homework suma dah siap dah!!Sedih sangat.Tadi pula last hangout ngan family .Lepasni entah bila lagi nak jejalan dgn diorang,luangkan masa and many more.

Ooopss!Jangan tanya kenapa aku banyak songeh pulakk yer :*Suka hatilah,ini blog aku,kau kesah kenape ?hehe.Tak tahu nak cakap apa lahi..macam tak nak sekolah jer..Bosann,walaupun ada kawan.Dahlah aku baru Form 1!4 tahun lagi ?Mampoihh aku nak tunggu.Dah nak pecah dah kepala ni hah :3

Oke Guyss!Selamat bersekolah.Apapun tanggungjawab tetap tanggungjawab!Tak boleh nak tolak kan?

No comments:

Post a Comment

Budi bahasa,budaya kita :)