Home Owner Tutobies EXCHANGE TIPS/INFO

Friday, 10 May 2013

Exam!


Omaigadd,omaigadd omaigadd! mummy!! huaaa..sungguh tidak di sangka,masa berlalu begitu pantas.why,why why? Tak sangka pulak hari Selasa ni nak exam.Biar betul?Sepatah haram pun aku tak paham!

Subjek yang paling aku tak paham ni Geografi.Haa,cikgu tu lawak memang lawak,yang aku paham pun tajuk arah je.Yang lain boleh blah.Bila cikgu tu masuk kelas je,terus mamai mata aku dibuatnya.Apatah lagi BI.Huh,ni lagilah,sebenarnya cikgu ni boleh mengajar,tapi apa yang susahnya,suara dia,aduyyaii,pelannya.Semut pun tak dengar.Dah tu aku 'masuk telinga kanan,keluar telinga kiri'

Nak cakap pasal Sejarah pulak,memang aku paham gegila dengan subjek tu!Tapi masalahnya,banyak sangat nak kena hafal!Ingat otakk aku komputer ke apa?Hmm,k fine.Agama Islam pun macam tu jugak!Surah nak kena hafal,hadis tu hadis ni,ayat tu ayat ini,tajuk tu,tajuk ni.Mampus aku dibuatnya.Ape tak penat macam tuhh.

Bahasa Melayu pulak,aku paling blurr buat karangan ni,lebih lebih lagi karangan Fakta.Huh,kalau soalan objektif senang ja.Pantun,cerpen,Istana Menanti tu,dah lupa dah.sabar je lah.Sains?Oke je.Tapi kalau eksperimen,jangan bagi kat aku,konfem tak buat punyalah!Maths?I love this subject!This is my fav subject.So,takda problem lahh :)

Anyway guys,wish me luck for my exam.Pray for me!Love you,saranghae!

3 Surat Cinta:

  1. Waa!Aza,aku pun takutt bhaa ..hmmm :/

    ReplyDelete
  2. Good Luck Aza..buat yang terbaik tauu..Farah doakan yang terbaik untuk Aza :)

    ReplyDelete

Budi bahasa,budaya kita :)